Պետությունը, Հարկային օրենսգրքի բարեփոխում անցկացնելով, նախատեսում է ԱԱՀ վճարման համար վերականգնել շրջանառության հարկման տարեկան 115 մլն դրամի նիշը, բայց միայն այն հարկատուների համար, որոնք միչեւ փոփոխությունների ուժի մեջ մտնելը չեն գերազանցել սահմանված 58,35 մլն դրամ նիշը: Ապրիլի 30-ին ԱԺ-ում խորհրդարանական լսումներում Հարկային օրենսգրքի բարեփոխումների քննարկման ժամանակ այս մասին ասաց ֆինանսների փոխնախարար Արման Պողոսյանը: Նրա պարզաբանմամբ՝ ԱԱՀ վճարման շեմը կվերականգնվի տարեկան նախկին 115 մլն դրամի մակարդակում: «Ներկայումս մեր երկրում շեմը կազմում է 58,35 մլն դրամ, սա նախատեսված է գործող Հարկային օրենսգրքով: Սակայն հայտարարվել է, որ Կառավարության մակարդակով որոշում է ընդունվել շեմը 115 մլն դրամի մակարդակում վերականգնելու մասին: Այս օրինագծով նախատեսվում է որոշման կիրառում նախկին կարգով: Եթե փոփոխությունների ուժի մեջ մտնելու պահին ոչ մի հարկատու չի անցել 58,35 մլն դրամի շեմը եւ հետեւաբար՝ ԱՀԿ հարկատու չի համարվել, ապա նրա համար շեմը վերականգնվում է 115 մլն դրամի մակարդակում»,- նշեց Պողոսյանը:
19:03
15:22
15:04
12:26
12:09
11:49
11:35
10:34
10:16
09:59
09:47
09:13
09:01
12:29
12:12
11:34
11:15
11:02
10:36
10:18
| երկ | երք | չրք | հնգ | ուրբ | շբթ | կրկ | |
| 1 | 2 | 3 | 4 | ||||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
10:00
09:36
09:19
09:02
09:44
09:18
09:02
09:39
09:18
09:02
09:55
09:42
09:18
09:02
09:34
09:18
09:02
09:38
09:19
09:02
09:52
09:36
09:19
09:02
09:36
09:15
09:02
09:36
09:19
09:13
09:01
09:47
09:35
09:17
09:02
09:33
09:16
09:02
09:48
09:34
09:16
09:02
09:49
09:36
09:15
09:55
09:42
09:33
09:19
09:02